Ads Header

Pages

Wednesday 20 July 2011

FAST AND FURIOUS 5 - FAST FIVE (DOWNLOAD)




FAST AND FURIOUS 5 FAST FIVE
Pelakon: Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson (The Rock), Jordana Brewster, Tyrese Gibson, Ludacris, Matt Schulze, Sung Kang, Gal Gadot
Genre: Aksi / Thriller



DOWNLOAD FAST AND FURIOUS 5 FAST FIVE

MEDIAFIRE = PART1 - PART2
UPLOADSTATION =
PART1, - PART2, - PART3
FILESONIC = PART1, - PART2, - PART3
FILESERVE
= PART1, - PART2, - PART3
Search Subtitle: Subscene.Com
Kredit
: mediafiremovie, jiwang


SINOPSIS FAST AND FURIOUS 5 FAST FIVE
Fast & Furious 5 mengisahkan bagaimana Brian O'Conner dan Mia Toretto yang akhirnya menjadi buruan polis selepas bersekongkol membantu Dom Toretto melepaskan diri daripada dipenjarakan. Untuk mengelakkan diri ditahan polis Amerika mereka telah melarikan diri ke Rio Janeiro, Brazil.

Kerana terdesak memerlukan wang, mereka melibatkan diri dalam satu rompakan kereta. Tanpa diduga penglibatan mereka itu membuatkan mereka terperangkap dengan konflik yang lebih besar apabila terkait dengan Reyes, individu paling berpengaruh di Rio. Apabila mendapat tahu Reyes mempunyai wang yang sangat banyak, Brian dan Toretto bercadang untuk merompaknya bagi mengumpul wang persaraan.

Untuk memastikan rancangan itu berjaya, mereka telah mengumpulkan beberapa orang untuk dijadikan satu kumpulan khas untuk menjayakan misi yang sangat sukar itu. Dalam masa yang sama, mereka juga perlu berhadapan dengan Luke Hobbs, seorang ejen yang yang ditugaskan untuk menangkap mereka bertiga.

0 comments:

Post a Comment